Project Description
Брендбук для ТМ «100 ШИН»
Брендбук для мережі шинних центрів «100 шин» – повністю виконує своє завдання. Ми закріпили атрибути бренду, що сприяло систематизація співпраці Компанії та «Студії графічного дизайну «Be Great».
Правила побудови бренду полягають в тому, що через різні комунікаційні канали потрібно довго і послідовно транслювати одну і ту ж
саму ідею, щоб її засвоїв потенційний покупець. Це сприяє цілісності комунікаційних зусиль, заощаджує час, транслюючи інформацію для
зовнішньої співпраці та внутрішніх потреб фірми.
Що було зроблено:
- Розробка логотипу;
- 44 сторінки унікальних ілюстрацій та зразків елементів фірмового стилю Компанії.
А що ще цікавого?: Стільки смакоти в одному каталозі ТМ «Gulfstream»