be great
студія графічного дизайну
097 222 62 10

Початок «Be Great»

Повернутися до проектів Back to projects

Коли ми були малими, обожнювали канікули. Це були кращі часи для творчого польоту: малювати, ліпити, вирізати… Обираючи власне майбутнє, розуміли, творча професія – це те, що дає можливість отримувати задоволення від своєї роботи. Зібравши необхідний досвід, об’єднавши зусилля, мрія трансформувалась у реальність, і студія графічного дизайну «Be Great» у м.Києві розпочала свою діяльність. Впевнена назва обрана невипадково, адже наша мета – допомагати брендам виглядати гармонійно та цілісно, а новачкам у бізнесі – розробити айдентику, яка на психоемоційному рівні буде мати правильний впливати на цільову аудиторію. Для студії графічного дизайну ми обрали два приоритетні напрямки: дизайн упаковки та створення фірмового стилю.

Чому дизайн упаковки?

Сьогодні дизайн упаковки товарів має вражаючий вплив на відношення споживача не лише до конкретного продукту, але і до компанії-виробника. Це імідж підприємства, а імідж – це важливий фактор конкурентоспроможності. Створити рішення, що запам’ятається, привернути увагу до блоку товарів на полиці, переконати споживача в унікальності певного продукту – це лише частина завдань, які стоять перед студією під час розробки дизайну упаковки. Вибір форми, кольорів, шрифту, інфографіки – стратегія, яка веде продукт до успіху (ми працюємо лише зі свідомими виробниками та якісним продуктом).

Чому фірмовий стиль?

Логотип і фірмовий стиль – це перші кроки ідентифікації та правильної побудови комунікації, які потрібні бізнесу, що розраховує на успіх та увагу зі сторони потенційних споживачів. Гайдлайн – збирає всі правила фірмового стилю в єдиний документ, а брендбук включає в себе також місію та філософію бренду. Це документи, які полегшують процедуру впровадження фірмового стилю, допомагають підтримувати високий рівень корпоративної культури та економлять час при подальшому створенні рекламних матеріалів. Брендбук кожної компанії унікальний. Це залежить від специфіки підприємства та відповідних задач, які формуються на етапі заповнення брифу.

Наші Клієнти представляють такі сфери бізнесу, як FMCG, еко-, агро-, автонапрямок та швейну галузь. Велику частину наших Клієнтів складають психологи. Для більш повного задоволення потреб цієї групи було прийнято рішення виділити окремий напрямок Be Great PSY.

Усі Клієнти різні, кожен потребує персонального підходу, але є риса, яка їх об’єднує – бажання виділитись, стати лідером свого напрямку.

Be great, а ми з радістю Вам у цьому допоможемо.

2018-07-24T12:57:15+00:00